Wij zijn gewoon open en bereikbaar.

U bent welkom op de praktijk als u een mondkapje draagt! Om u te kunnen onderzoeken, kunnen we niet de 1,5 meter handhaven.  

Uw eigen mondkapje is daarom noodzakelijk.

Bij binnenkomst in de spreekkamer kunt u uw handen ontsmetten.

Als u hoest of verkouden bent, keelpijn heeft of koorts heeft, meldt dit telefonisch aan de assistente. Wij verzoeken u dan niet in de wachtkamer te zitten

 

 

 

 

 

 

Praktijkinformatie

gezondheidscentrum Charlois contact Rotterdam

Contact
U kunt via op Contact corresponderen met ons. Wij stellen uw terugkoppeling altijd zeer op prijs.
Via dit formulier kunt u uw mening geven. Heeft u zaken die naar uw mening verbeterd kunnen worden of goed gaan, meldt dit ons a.u.b.

Avond, nacht, weekend en feestdagen
De praktijk is aangesloten bij de Huisartsenpost-Zuid: huisartsenpost
Gelegen bij het Maasstadziekenhuis ingang Maasstadweg.                                                                                       Telefoon 010 - 290 98 88.
Voor hulp die niet kan wachten tot de volgende dag.

Bij afwezigheid door vakantie of nascholing
Bij afwezigheid is er een waarneemregeling. Hiervoor kunt altijd bellen met de artsentelefoon: 010-4201100
U kunt de waarneemregeling terugvinden bij "Waarneming "
 
Accreditatie

Onze praktijk is geaccrediteerd door het NHG (Nederlands Huisartsen Genootschap). Deze NHG-Praktijkaccreditering® zorgt voor transparantie en toont aan dat de huisartsenpraktijk F.J. Boute niet alleen voldoet aan landelijk vastgestelde normen, maar ook gericht werkt aan kwaliteitsverbetering.
NHG Praktijk Accreditering (NPA b.v.) is een onafhankelijke accrediteringsorganisatie die huisartsenpraktijken toetst op het gebied van kwaliteit van praktijkvoering en geleverde zorg. De mening van de patiënt speelt daarbij een belangrijke rol. Op basis van een NPA-praktijkrapportage werken wij aan verbetering van de kwaliteit van onze zorg. Een accrediteur houdt jaarlijks de vinger aan de pols om na te gaan of we de verbeteringen hebben doorgevoerd en of we nog aan de voorwaarden voldoen.

Onder Contact kunt u ons altijd uw opmerkingen melden. Wij horen graag uw bevindingen met ons. Zeker ook uw klachten en (opbouwende)kritiek.